aku adalah aku | Cik Siti

Friday 5 August 2011

aku adalah aku

aku memang suka ponteng kelas...aku ni jahat.....tapi aku sejahat jahat aku, aku takkan ajak orang buat jahat dengan aku....aku tak suka influence orang ikut cara aku buat jahat...and aku pun bukan jenis yang suka orang influence aku.....aku adalah aku.....aku ada pendirian aku.....aku tak suka ikut2 cara orang.....aku ada style aku sendiri.....walaupun style aku ni simple gila....tapi tuu adalah aku.....t-shirt + seluar jeans....t-shirt yang aku maksud kan, bukan t-shirt ala2 korea yang budak2 pompuan dok pakai sekarang....aku pakai t-shirt yang memang simple yang kalau sekali pandang korang akan nampak tuu t-shirt bukannya benda lain....hehe...another one thing, aku suka pakai selipa.....ala, dalam bahasa korang flip flop tuu....kadang2 orang tgk agak selekeh la....selekeh kat sini bukan bermaksud aku tak basuh baju or seluar...selekeh kat sini, bermaksud macam tak patut la aku ni perempuan, just pakai t-shirt n seluar jeans...huhu......tapi siyesli la kan....kat dalam wardrobe aku memang tak de la nak jumpa baju2 or dress yang cute mute tuu......


disebalik senyuman, tersimpan beribu air mata di dalam hati.....

member aku kata best la jadi aku....aku buat ikut suka aku....aku failed pun aku tak de la nak meroyan sana sini macam orang lain....tapi satu ja aku lemah...aku memang lemah bab cinta.....sorry to say la kan......tapi sekrang ni aku try nak jadi strong....hehe....

p/s : korang tengok je kat luar aku ni jenis happy go lucky....tapi korang tak tau dalam hati ni, banyak sangat luka...banyak sangat parut......no one knows...kecuali seseorang yang bergelar kawan baik aku......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...