eyh, kau pun sama! | Cik Siti

Tuesday 1 March 2011

eyh, kau pun sama!

assalamualaikum dan selamat malam...
result untuk module aku yang lepas da keluar!!!
ohmagot!!
failed...hahaha...at least D, ok la....
sebab aku target E..
tau la korang lagi pandai..aku ni apa ja kan....huhu...
apa2 ja la korang ni..
jom try amik medic cam aku....hahaha...
kita tgk korang dapat brp....
but, it is just end of module, bukan end of sem lagi....so, i'll try my best for the end of sem dis coming April...wish me da best k...
ops, aku lupa plak....sapa yang failed, kena panggil ngan dekan nanti....wargh!!! takkan 44 org yang failed kena panggil??
haiya....aku dok dengar dekan aku tuu pun sama ja dulu masa study year dia...
kepala punya kepala jahat kot....
yang kitaorang ni, di layan serupa macam budak sekolah rendah, APA KES????
everyone make mistake ok!!
including you!!!!!!!!
nak brain wash aku??
hahah..
tak payah,aku takkan pegi jumpa kau...
cukup la dulu kau brain wash aku pakai clorox....suda2 la tuu...

macam good2 je kau kan....

cuba kau cakap depan2 dia cik siti oi..confirm tak terkeluar sepatah haram pun kan perkataan yang kau tulis kat atas tuu....

p/s : aku just melepaskan ketidak puasan aku ja k....


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...