cerita pasal "KALAU" | Cik Siti

Friday 11 March 2011

cerita pasal "KALAU"

assalamualaikum dan selamat malam...
da pukul 2 pagi...apa aku buat tak tido lagi ni???
aku edit report...haiya....pining2...

housemate aku semua da tido...jeles2....huhu

10 march 2011 semalam, monthsary aku n dia...
sepatutnya aku happy ja...
tapi aku tersangat2 la sedih....
sepatutnya dia yang keluar dengan aku...
celebrate kitaorang punya monthsary...
tapi malang nya, aku just jumpa dia tak sampai 1 minit untuk hari ni...
dia bagi tau 'adik2' dia mintak tolong drive keta..sebab diaorang nak g overnight...

bayangkan la...ini hari aku, tapi orang lain plak amik kesempatan...
yang dia ni pun ikut ja...
alasan : sebab diaorang mintak tolong...sebab nanti dia duduk sorang2 kat umah...sebab diaorang tuu member dia...

then aku ni sapa?????????
kau kenal aku dulu ka diaorang dulu??
HELLO! U KNOW ME ALREADY 3 YEARS okaY!!!!

kalau aku tak jumpa dia, hidup aku tak macam ni....
oi cik siti...kalau nak cakap pasal 'kalau'...
ultraman pun boleh datang Queensbay...
katak pun boleh jadi prince..
engkau pun boleh jadi perdana menteri...

p/s : dun regret what just happened...maybe there's something that God wanna show us...
so, live ur life for ur future..not for ur past....
^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...