Review Blog Awak 1 | Cik Siti

Thursday 30 January 2014

Review Blog Awak 1

Assalamualaikum...

ada yang masih ingat entry INI? oih...takkan dah lupa kot?? ala entry yang ramai tengok tapi buat tak tau je tuu.....tapi THANKS awak2 yang baca and then leave your link down there....so now, this is your gift....memandangkan tak ramai yang letak link kat situ, so aku ingat aku nak buat review blog2 yang letak link tu....

First link...

Hazmin Hamudin
kalau sekali baca dah macam Hafiz Hamidun dah nama dia...hehe...seriously aku 2 3 kali nak eja nama Hafiz Hamudin...sorry awak....huhu....


blog dia tersangat sangat lah simple.....yes, SIMPLE sangat....cepat ja loading page dia.....kemas dan teratur...tak banyak widget....dia just letak widget2 yang penting ja...nice bro...

kebanyakkan entry pasal life dia....tak banyak tentang cerita artis atau gossip2 terkini..maybe tak dak kot...sebab aku tak pernah nampak pun...or maybe ada yang aku miss, aku mintak maap lah yer.....setiap entry, ada gambar yang dia snap....memang kaki snap pic ke encik abang? hehe tapi memang seseorang blogger tu digalakkan untuk snap gambar untuk letak dalam entry2 mereka....barulah ada variety sikit...tak la semua blogger pakai gambar yang sama ja ye dak.....

if korang nak blogwalking ke blog Hazmin Hamudin, sila la ke SINI....

p/s : aku tak nak cerita lebih lanjut, kang korang tak nak pulak pergi melawat dia....sebab abes semua benda aku nak cerita....heee


p/s/s : tonight, aku nak review lagi sorang blogger yang letak link kat entry hari tu...so stay tune =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...