Peluang Kerja Part Time | Cik Siti

Friday 11 January 2013

Peluang Kerja Part Time

assalamualaikum....

berdirinya saya di sini (gedik sangat intronya pun)

ada yang diantara korang ni mencari kerja part time tak???
ada yang nak cari duit poket lebih sikit tak???

tapi tak tau nak buat macam mana???????




jom ke laman web INI untuk mengetahui lebih lanjut.....



kalau korang perasan la, ada 3 iklan yang berlegar legar di ruang iklan blog aku...kalau tak perasan, sila scroll ke atas untuk lihat...


yang aku bulat2 tuu korang boleh buat duit.....dan yang aku tak bulat tuu, sebab itu iklan aku sendiri...dan itu aku nak promote Daiso Charcoal mask....



ada yang berminat nak jadi agen jual sabun ni?

50-99 ketul = RM12 setiap ketul

100-199 ketul = RM10 setiap ketul



PM kat SINI ya

tak pun boleh terus SMS dekat number ni 0195509742...SMS ja k....



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...