Lactacyd | Cik Siti

Tuesday 29 January 2013

Lactacyd

assalamualaikum....

fuhhh....lama jugak la aku tak update belog kan kan...errr tak lama mana pun...just 4 hari kot tak update....nanti la eh aku cerita apa yang aku buat sepanjang aku tak update belog tuu.....

aku baru ja perasan benda ni.....korang perasan tak?? ala, benda ni....


comel ja kan iklan dia...heeee....iklan ni bermain main di ruang encik nuffnang kat blog aku ni.....
iklan ni KHAS untuk PEREMPUAN SAHAJA......


sebab iklan ni adalah tentang product penjagaan "V zone"....errr hanya perempuan sahaja yang memahami....so, guys, back off ok!!

kalau korang nak tau lebih lanjut, nanti terjumpa iklan ni berlegar legar di ruangan blog cik siti, klik la tengok....

" It's Time To Love Your 'V' "

3 comments:

  1. Perasan jugak iklan nie berlegarlegar kat blog semalam.

    ReplyDelete
  2. haha. tau takpee. anis pun baru perasan. pinkyy gituu iklan nie :D

    ReplyDelete
  3. kat blog ain pun daapt iklan ni jugak...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...