segmen, contest, GA bertaburan... | Cik Siti

Tuesday 30 October 2012

segmen, contest, GA bertaburan...

assalamualaikum....

semalam (bahasa baku kelmarin) aku nampak la banyak sangat contest, segmen, GA itu ini dekat wall aku......



serious memang terkilan jugak la aku untuk join...tapi apakan daya...aku tak mau la orang cop blog aku ni blog segmen, contest GA semata mata.......nak tau kenapa?????


korang suka ka kalau korang masuk sesuatu blog tuu entry first GA, Contest, segmen yang tuan blog tuu join.....(itu tak pa lagi)....

bila tengok older post pun sama jugak.....GA, segmen tak pun contest.....(ITU PUN TAK PA LAGI)....

kali kedua tekan older post...still sama, memang bosan gila la blog tuuuuuu.....tuu bagi aku la....melainkan blog tuu memang blog untuk tuan blog itu sendiri join contest mak nenek segala.......

kalau korang buat blog yang macam tuu...korang jangan lupa letak link blog korang...yang MAIN punya.....aku ulang sekali ja lagi....


jangan lupa letak link MAIN (utama) blog korang....

kalau tak, orang yang follow blog korang yang korang buat untuk join GA contest tuu, akan tengok korang update benda2 tuu ja la....tak nampak pun hasil penulisan korang......

paham dak????


ouh tidak di lupa....kepada korang2 yang TERLAMPAU rajin buat blog banyak2 yang menggunakan satu email saja......aku nasihat kan korang letak nama blog korang tuu betul2....kalau blog utama, letak la the main blog ke apa ke.....tak pun kalau tak nak orang lain confius, blog GA, contest tuu korang letak ja "jom join contest GA"....straight to da point...senang.....


ni semua daripada pandangan aku sendiri la...tak dak cilok mana2 blogger punya entry.....

peace no war....


2 comments:

  1. Betul2. Mieya pon kekadang je join segmen/GA. Takut nanti pembaca bosan nak singgah baca blog lagi.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...