cik siti da kahwin???? | Cik Siti

Monday 29 October 2012

cik siti da kahwin????

assalamualaikum....

wahhh...hot topic kali ni....tapi panas lagi goreng panas tepi jalan tuu...heheheh....tak de la hot mana pun kan kan kan.......

korang tertunggu tunggu tak entry aku??? mesti la tak tertunggu tunggu pun kan...ye la....aku ni bukan la Fatin Liyana.....dan sama sekali bukan macam Ben Ashaari...aku ni cik siti saja.....bukan  jugak Cik Siti Wan Kembang....hehehehhehe

tapi tak kesah la korang tertunggu tunggu or tak tertunggu tunggu....

kali ni intro saja menggedik aku nak bagi panjang berjela sikit.........
yang pasal kahwin tuu, bukan aku yang kahwin...tapi sepupu aku sebelah ayah......sepupu aku tuu lelaki.....


hari ahad (28 Oktober 2012) akad nikah...dia kahwin ngan orang Kelantan.....kiranya kenduri kat Kelantan la.....tapi aku tak dapat pergi sebab pagi tadi (29 Oktober 2012) aku ada exam....so melepas la aku nak tengok sepupu aku tuu kahwin....huhuhu...

tak pa la...nanti kenduri sebelah lelaki bulan 12 nanti kat Langkawi...hopefully boleh la pergi...huhuu

and tadi lepas abes je kelas, aku terus pos kan Button Bracelet dekat Cik Nabila Medan...dia menang top referral.....cuma Pemenang  ja yang tak claim lagi hadiah...tapi tak pa la...memang tak da tarikh luput pun nak claim hadiah ni....tapi harap2 cepat la...kang aku lupa payah pulak...huhu....

sebab JANJI MESTI DITEPATI ye dak....hehehe

memandangkan aku da mengantok.....so aku akhiri di sini saja la....malam kang aku nak buat review peserta2 contest.......weeee!!!!!!!! 


so stay tuned ye.......

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...