UPDATE contest : berapa tahun sudah? | Cik Siti

Monday 22 October 2012

UPDATE contest : berapa tahun sudah?

assalamualaikum.....

cik siti nak bagi tau sikit tentang update kali ni.....
ok, kepada sesapa yang tak tau, cik siti (aku) ada buat contest..korang hanya teka berapa tahun ja.....just simple like that....tapi sebelum tuu korang kena ikut la syarat2 dia.....sikit ja pun kot syarat....huhu

memandangkan sambutan tak la memberangsangkan....tetapi ada jugak la yang meluangkan masa diaorang untuk join....bagi support kat aku......

kalau sebelum ni aku ada letak "contest akan automatik terbatal kalau penyertaan kurang daripada 20 orang"....tapi sekarang aku da tukar.....so, contest takkan terbatal pun....aku memang da pikir nak update kat korang pasal benda ni...tapi tak berkesempatan lagi.....sebab hujung minggu hari tuu aku sangat2 busy dengan pegi Siam nya lagi.....part pergi Siam tuu, nanti aku cerita la dengan panjang dan lebar siap dengan tinggi lagi aku cerita kat korang....tapi tunggu aku lepas abes exam dulu Isnin minggu depan (29 Oktober 2012).....

harap bersabar ye.....

and FYI contest tuu akan tutup esok malam (23 Oktober 2012)....dan pemenang akan diumumkan pada esok malam jugak...dan jugak kepada top referral akan diumumkan esok malam jugak....
aku da malas nak tunggu2.......

so, korang kena alert la esok malam ye.....


bagi sesapa yang nak join....masih belum terlambat untuk anda2 sekalian untuk join.....kalau teringin nak join, sila klik SINI.....

ok la...tuu ja kot aku nak inform kat korang....maybe it is a good news for u all...=)


btw, thanks again sebab korang join contest tak seberapa tuu....

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...