hip hip hooooraaayyy!!! | Cik Siti

Tuesday 26 April 2011

hip hip hooooraaayyy!!!

assalamualaikum and a very good afternoon, or should i say evening....
maybe u all already know that today is my last day.....i mean this is my last paper....and i've finish it just now....it so relieve man!! lega gila nak mampus...mampus pun tak gila macam ni...(merepek suda aku ni).....

aku nak cita sikit la...bengang sangat2 dengan lecturer ni.....although she give some hint to me, but she always scold me....i've mentioned to u all that this is the killer paper...because it not just the question, but the time is limited....korang akan dapat tau bila baca entry INI...memang lecturer tuu da di cop sebagai lecturer yang suka tengking2 student and bagi student down.....naseb baik la aku sabar dalam lab tadi...kalau tak, mau nya keluar perkataan2 yang tak elok di dengar....haish....

" U don't know the answer???ha??? u never be a doctor if u cannot answer this"

omg!! aku macam nak lempang je lecturer tuu...orang tengah concentrate nak jawab soalan, mai2 kat aku terus tolak aku then cakap macam tuu kat aku.....DAMN!!!

menanges gak aku kang.....


then, semalam aku ternampak status ni....ada orang nak dapat myvi ngan DSLR sebijik......hahah....nak tau sapa?? jom tengok NI....

blogger ni la akan dapat kereta sebijik....walaweyh......confirm pink punya la kereta dia....hehe....

2 comments:

  1. waaa suka laa die.~ exm nk habis daa... huhu.. p psl lecturer tenking2 tu.. mmg xpatot laa.. mase exm pn nk wt onar.. haiyyooo

    ReplyDelete
  2. bestnyer dh abis exam =)
    ada lg 3 paper...wish me luck

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...