burung hantu bertukar jadi panda.... | Cik Siti

Sunday 17 April 2011

burung hantu bertukar jadi panda....

assalamualaikum and a very good morning....
aku baru abes baca entry ni...bra kena curik......
macam what ke hek ja kan....budak plak tuu yg curik....haiya....apa nak jadi ni....
apa kena mengena bra ngan panda???
cuba teka tengok.....

langsung tak dak kena mengena k.....
haha....
aku nak tulis sal aku jadi panda.....
burung hantu bertukar jadi panda....
walaweyh..mcm mana tuu??ada magic ka apa??
tak pun maybe gene mutation agaknya (haha..concentrate sgt la tuu ngan human genetic)....
gila ar weyh....semalam tido kul 6.30pagi....i mean this morning....then, wake up at 9.30am..mau tak bengong pala aku.....
mata pun da jadi cam panda.....
sesungguhnya semalaman aku menjadi burung hantu...bila bangun dari tidur ja terus jadi panda....dengan mata tak boleh bukak...(then mcm mana aku tau aku jadi panda??)
tipu2.....aku buka mata sikit la....mengintai cermin....tgk muka mcm mana.....
credit to baju2 yang ada dalam baldi aku basuh kul 5.30am....then mandi plak...pagi ni aku ada pnyakit osteoporosis....sakit belakang gila nak mampus...(aku tak mampus lagi k)
mcm2 hal betul la....

p/s: terasa macam nak tdo balik je....

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...