goin' CRAZY | Cik Siti

Friday 15 April 2011

goin' CRAZY

good morning u guys...ops not guys only...girls also yea....
actually this entry i would like to post it in the afternoon.....but, there's problem with my internet connection at my hostel...(kantoi la tak bayar broadband)...why i'm saying good morning instead of good afternoon or good evening....now, i wanna revealed my secret which is.....jeng jeng jeng....
i'm wake up in the afternoon actually...thanks to my study week that been held this week..it help me to be an owl...sebab apa??? sebab burung hantu kan tido siang...and berjaga tengah malam....haha.......at the end of the week...i feel like i'm going to be a crazy girl....stay up until 4 am....wake up at 12-2 in the afternoon...crazy what....

berbalik kepada dunia yang nyata....kenapa aku tetiba speak in English???
sebab aku kena amik MUET....
apa itu MUET??

M = Malaysian's
U = University
E = English
T = Test

semua student yang nak amik degree, kena amik MUET k....and sapa2 yang nak graduate plak at least band 3....
MUET ni boleh repeat.....
actually this is my second time repeating MUET....macam annoying ja kan....sebab first time dulu aku main2....then i got Band 2....so, padan la muka aku....haha....

gila la weyh nak ingat semua benda....hopefully apa yang aku baca, tak hilang la dari akal fikiran aku untuk bila2....i'm so tired living this life....
kadang2 aku da rasa fed up....rasa give up....
tapi bila aku pikir family, susah untuk aku give up so easily....
tuu la cabaran anak sulung....banyak ouh tanggungjawab yang aku kena pikul.....

p/s : going back to study....Y_Y

1 comment:

  1. gud luck MUET.. saya tak pandai langsung nak speking english.. erk!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...