Renew Domain | Cik Siti

Monday 24 March 2014

Renew Domain

Assalamualaikum

Alhamdulillah, hari ni dah settle kan duit untuk renew domain...actually aku bukan pakai duit aku sendiri pun...aku just ambil duit yang aku cash out nuffnang last week untuk bayar domain...so aku tak keluarkan duit dari poket aku sendiri...

nak renew domain ni pun bukan sebulan sekali...tapi setahun sekali...itupun RM35 sahaja....and dia punya servis memang mantop...tak sampai 5 minit aku send aku punya bank receipt yang aku transfer tadi, terus dah renew aku punya domain....

masa mula-mula dulu nak langgan domain ni pun sama jugak....banyak jugak soalan yang aku tanya...dan tak sampai setengah jam aku punya email diaorang reply...rasa macam dihargai pulak.....terasa macam dok bersembang dengan staff diaorang secara berdepan...apa yang aku tanya, itu yang diaorang jawab...dengan ayat yang aku mudah memahami...biasa lah, aku bukan nya paham sangat bahasa melayu ni (budget omputih gitu)....

so now, secara rasminya, blog ciksiti.com ni akan ada sehingga tahun 2015 dan insyaAllah untuk tahun-tahun selepasnya...

sesiapa yang nak langgan domain kat netKL ni, boleh la pergi ke SINI


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...