AKU : MH370 | Cik Siti

Friday 21 March 2014

AKU : MH370

Assalamualaikum


apabila ramai blogger yang ambil kesempatan untuk cari traffik dengan bercerita pasal MH370....update everytime news MH370 kat entry2......

orang tanya aku, tak update ke pasal MH370 kat blog aku ni....ha, memang aku update...update pasa parody bomoh MH370 tu...tu je la pun....yang lain...perkembangan MH370 tu aku tak update....

KENAPA??

hal ini adalah disebabkan aku jarang online, aku jarang tengok tv....so tak tau sangat perkembangan MH370....dan untuk mengelakkan aku buat spekulasi sendiri, baik aku diam dari berkata-kata....

diam tak bermaksud tak ambil tahu...tapi berdiam adalah lebih baik daripada memandai-mandai....

korang tuduh orang tu, tunding jari kat orang ini...sekejap cerita macam itu, sekejap cerita macam ini....
walaweyh....dah jadi FITNAH kot!

FITNAH ITU DOSANYA LAGI BESAR DARI MEMBUNUH

so, better beware whatever things you said or you wrote....

p/s : sama-samalah kita beringat-ingat....selidik habis-habisan dulu...dan nilai diri kita, siapa kita nak cakap itu ini kat cerita yang kita sendiri tak tau hujung pangkalnya...


#Pray4MH370

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...