amboi banyaknya | Cik Siti

Sunday 23 February 2014

amboi banyaknya

Assalamualaikum...

hasrat di hati nak join giveaway, segmen or apa2 ja contest yang blogger buat malam ni....tapi kan...sempat join satu ja segmen...kali kedua aku nak join giveaway, tak jadi pulak.....sebab apa??

sebab banyak sangat nak kena follow, banyak nak kena like, seriously sampai hang kot laptop aku....terus matikan niat di situ...

yes, memang dia punya hadiah pun mantop-mantop...orang cakap, kena la dengan apa yang dia suruh buat....tapi,....hurm bagi aku, sampai hang laptop aku...memang tidak ler aku nak join....maaf lerr sebab laptop aku ni oldskoll skit...memang tak boleh nak click banyak2....so at the end, aku memang tak join giveaway tu...and niat nak join segmen2 lain pun secara automatik nya terbatal.....

maybe korang ok kot untuk like2 and follow2 sebanyak itu...tapi aku tidak....everyone have their own right, to join or not to join....ini pandangan aku la.....maybe ada jugak yang macam aku ni ha...sapa tau kan....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...