top referral hari ini | Cik Siti

Tuesday 18 December 2012

top referral hari ini

assalamualaikum...

pergh kau cik siti...semangat update blog petang ni....(ha la, mau tak semangat...da dua hari aku tak update kot)....macam2 nak tulis ni...harap paham la ye......
ni entry aku sebelum ini....kalau yang berminat, sila la tengok SINI

ok, kembali kepada topik asal.....
kita tengok top referral aku untuk hari ini....aku ulang, untuk hari INI saja k....bukan hari semalam atau seminggu yang lepas......30 hits tuuuuuuu....walaweyh....


ni la top referral aku....Mohd Noor Shawal....nak tau macam mana boleh jadi macam tuu?? korang pergi kat entry INI......

8 comments:

  1. kalau x silap ..shawal nih blog warne kuning2 tuh..uhuhu..

    ReplyDelete
  2. sorang saja dah sampai 30..
    memang meletup la..
    ehehehe

    ReplyDelete
  3. wah.. tahniah tahniah.. penganjurnya saya pun dapat byk.. ini kan lagi pesertanya.. tak rugi kot join segmen ni... hehehehh... :)

    jemput lah join segmen shawal yang terbaru ni... ^^v

    http://www.mohdnoorshawal.com/2012/12/segmen-review-blog-by-mohd-noor-shawal.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...