al-jabbar | Cik Siti

Tuesday 4 December 2012

al-jabbar

assalamualaikum...

adakah aku sudah lupa untuk menulis entry????urghhh...seriously rasa kekok sangat bila start balik tulis selepas seminggu dibiarkan tanpa entry baru......

otak jem sebentar.....
since 2 weeks ago, aku start pergi al-jabbar.....member aku kata best...kita duduk atas kerusi elektrik selama sejam sama macam berarobik selama 3 jam....macam tak percaya ja kan.....aku pergi kat bertam, pulau pinang....kat tempat aku ni harga dia RM5 sejam......


environment dia sangat comfort.....kerusi tuu dia letak dalam bilik....kiranya banyak2 kerusi la.....then, ada aircond.....ada TV yang letak astro plak tuu...terbaik la....suasana dia macam dalam panggung wayang gi tuuu...ha, cuba bayangkan...sangat sesuai untuk tidur...kerusi dia bukan kerusi plastik...kerusi ala-ala rest n go gi tuu......tapi tak ada la mesin urut....dia just boleh baringkan kerusi tuu....then dia buka lampu yang sangat malap.....memang sesuai untuk rileks la....kat tempat aku ni, maybe orang tak berapa nak tau pasal al-jabbar ni....sebab setiap kali pergi (aku da pergi 3 kali) aku dengan member aku ja ada....

"LIKE A BOSS" la kitaorang...hahhaha

korang yang belum try tuu...ce try.....kalau korang tak tau kat mana lokasi terdekat dengan korang...korang boleh la search kat google map....^^
sesuai untuk orang yang sangat penat dan jugak yang tak dak masa nak bersenam...orang yang malas untuk bersenam macam aku ni pun boleh pergi jugak.....


p/s : korang meminati volkswagen, boleh klik SINI...sebab ada benda baru sekarang ni.... 

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...