awesome weekend | Cik Siti

Sunday 9 December 2012

awesome weekend

assalamualaikum....

this weekend and also last week memang awesome la....know what....last week, start from Monday until Friday me with my friends keluar malam.....

Monday = RnR Pantai Bersih with housemate...just two of us...
Tuesday = KFC kailan with my housemates..4 of us....
Wednesday = Queensbay Mall with my housemates....4 of us
Thursday = Sunway Carnival Mall with my housemates....4 of us...
Friday = Queensabay Mall again but now with my friends from other course.....5 of us....


and on Friday morning, aku pergi ambil member aku kat rumah dia yang terletak di Perlis....walaweyh...first time kot pergi Perlis and drive all by myself...tak ada orang teman pun......serious sangat2 best drive ke tempat orang......

sempat lagi snap pic masa on the way nak pergi Perlis...hehehe.....lengang ja jalan....

bergambar di dalam toilet pada hari Jumaat....hehehe..



bersiap-siap untuk pergi ke kenduri bersama parents...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...