Traffik Maintain bila pakai template ni | Cik Siti

Thursday 26 September 2013

Traffik Maintain bila pakai template ni

Assalamualaikum...

Sapa perasan yang cik siti dah lama tukar template blog ni???? bagi sesiapa yang tak perasan, cik siti dah tukar template blog ni dah lama dah...dalam 2-3 bulan lepas.....nak tau tak apa yang menariknya pakai template macam ni?
 - blog ringan
 - blog nampak kemas (bagi cik siti la)
 - traffik maintain walaupun tak update selama 3-4 hari
 - BE dari nuffnang mencurah-curah masuk dalam blog ni (minggu ni saja, ada 5 BE sedang berlegar legar)


tengok, 300 pageviews per day....itu kalau aku tak update blog la...if update, boleh mencecah sampai 700... 300 tu dah dikira banyak la bagi aku....aku tau la korang punya pageviews beriban....tapi tak pa la..aku dah happy sangat sebab boleh maintainkan pageviews sampai 300 ni...hehe...

p/s : aku ada amik tempahan untuk mengedit HTML blog korang mengikut kehendak korang....jika berminat, bagitau aku ok....HARGA SANGAT BERPATUTAN! PM aku kat SINI


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...