tersenarai top 5 | Cik Siti

Friday 1 March 2013

tersenarai top 5

assalamualaikum...

last Wednesday, there is a lecture about web page development...kat situ kita akan diterangkan mengenai apa itu internet, apa itu domain and so on and so for....kalau last year lecturer suruh buat blog...but this year kena buat blog jugak, tapi bukan menggunakan blogspot...kitaorang kena guna website kolej....ok fine..nasib baik kena buat dalam kumpulan...kalau kena buat individu, memang malas la kot...haish.....

apa yang menariknya...my lecturer tu suruh la search "MD UKM"...and guess what page that appear?


see!!!
ni bukan top 10, ni da top 5 kot....terkezut jugak la...tak sangka boleh ada dalam top 5 ni....
Alhamdulillah...rezeki 2 tahun berblog....=)

lepas lecturer tuu suruh search, memang pakat2 la classmates aku search...pastu suasana sedikit riuh rendah sebab diaorang jumpa blog aku....terasa malu sangat2...sebab aku ni memang pemalu pun orangnya...hahahhaha....kembang semangkuk la kot aku ni lepas dapat tau yang aku punya blog jadi top 5 kalau search "MD UKM"..

kalau korang tak percaya, korang search sendiri la...Fatin Liyana pun tak masuk top 5 ok!
tapi apa2 pun, Fatin Liyana memang famous pun....kalau nak dibandingkan dengan aku ni, memang macam gajah dengan kuman la.... (errr, macam tak dak perumpamaan lain dah ka?)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...