cik siti ber'sushi' | Cik Siti

Tuesday 12 February 2013

cik siti ber'sushi'

assalamualaikum...

miss me? ahaks
setelah seminggu aku berkurung dalam rumah....(kalau aku kata dalam bilik tuu memang nampak beno nipunya.....)...walaupun aku demam campak...tapi aku still berjalan jalan dalam rumah...sebab perut aku ni sentiasa buat konsert...and setiap kali 'dia' buat konsert, terpaksa la aku berjalan cari makanan...bukannya makanan cari aku.....well, aku bukan tuan puteri ye dalam rumah....so, bila lapar...kena la cari sendiri...tak dak nya orang nak suap2 bagai macam dalam drama TV.....sakit ja, ada orang tolong demah..tolong suap...tolong mandikan...amboiii...melampau kalau gituu....

berbalik kepada tujuan aku malam ni.....setelah sekian lama aku memerapkan diri, akhirnya keluar jugak.....tadi lepak ngan my BFF dekat Sushi King...memang aku mengidam nak makan sushi lama da kot...kalau tak silap aku dah 6 bulan tak makan....walaweyh...tadi melepaskan gian la...sampai RM30 aku sorang saja yang makan....tuu pun tekak ni rasa nak makan lagi....nanti2 la makan...kumpul duit banyak2 dulu...kalau tak, memang tak puas ar makan....=P

yezza...muka aku tak nampak sangat bekas demam campak....

first time makan sushi yang ada telur ikan tuu...dia meletup2 dalam mulut...wow...hahha...jakun sebentar*



p/s : actually demam campak aku  ni tak berapa nak kering sangat....tapi apa boleh buat....kaki ni gatal sangat nak jalan...hehehhe....tapi aku amik langkah berjaga jaga la...tak share air dengan BFF aku...tak batuk depan orang ramai....and tadi terkena hujan...and guess what, my BFF ni punya la jaga aku sampai marah2 aku suruh tutup kepala dengan kain tuala....(nasib baik ada kain tuala kecil dalam beg)...walaupun aku da pakai tudung...apa boleh buat...sayang punya pasai....hahhah... I LOVE YOU la nort....ops...terkeluar sudah nama glamour....hahhahhaha



3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...