gila BUTANG!! | Cik Siti

Saturday 4 February 2012

gila BUTANG!!

assalamualaikum and a very good morning......
first batch punya BUTTON BRACELET da siap....and da edar pun dekat pembeli......sekarang second batch plak....weehheeeee.....gila BUTANG??? dulu kan ada orang dok sebut gila kentang....sekarang aku sebut gila butang.....aku and adik aku buat business......jual button bracelet.....sapa yang tak tau, sila baca kat sini....
tapi sekarang ni, bukan setakat bracelet....rantai kucing pun ada orang tempah okay!....ada yang mintak buat keychain for handphone.....macam2 kan....and ada member aku sorang ni suggest buat tasbih pakai butang.....good idea jugak tuu...tapi slow2 la k......hehehehe.....aku on the way nak buat page untuk business ni......maybe lepas abes buat second batch punya order kot baru aku buat page tuu....nanti aku da buat, aku share kat blog ni........okay la...aku nak tido....tapi sebelum korang semua tekan pangkah kat blog aku, sila la usha2 dulu button bracelet yang aku nak jual nanti.....lalalala





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...