apabila memakai BB | Cik Siti

Thursday 3 November 2011

apabila memakai BB

assalamualaikum and a very good evening....
berdasarkan title tuu, mcm AKU PAKAI BLACKBERRY.....kebenarannya adalah TAK SAMA SEKALI......siyesly aku cakap, aku AGAK TAK BERAPA SUKA ORANG YANG PAKAI BLACKBERRY NI.....sebab??? sebab aku dok tengok diaorang ni suka dok menunjuk nunjuk.....post status FB via blackberry...haiya.....padahal bukannya ada apa sangat BB tuu....tak la sehebat iPhone 4 yg nak dibanggakan sangat.....bila aku tengah dok kutuk2 orang pakai BB, tiba2 aku dapat satu msg ni.....

" sayang...b pakai BB "

damn!!!!!!!!! awek dia anti BB, dia blh plak pakai BB.....ish2......macam mana aku tak marah...aku sendiri pakai samsung galaxy ace.....mati2 la dok ingat dia pun nak beli samsung gak.....kot la aku pakai BB, so blh la BBM....tapi dia beli BB nak BBM ngan sapa tak tau la......hurm......but i'm still loyal with my samsung galaxy ace....sebab tuu hadiah dari my dad sebab dapat masuk second year.....

my lovely galaxy ace

saya tak suka tak suka tak suka BB....wekkkkk

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...