cara aku search scholar | Cik Siti

Sunday 3 July 2011

cara aku search scholar

tadi ada yang menanyakan macam mana nak search scholar...huhu...aku pun tak la pakar sangat bab ni....tapi mcm mana aku cari?? aku taip je la scholarship.....it depends la macam mana korang nak scholarship korang tuu...
contoh, kalau korang ni amik kos engineering, taip la.... "scholarship 2011 for engineering student"
takkan plak korang amik kos engineering tapi nak apply scholar untuk business....tak masuk la macam tuu....tapi kalau nak try, boleh je...kot2 la boleh.....sebelum korang apply or sign untuk apa2 scholarship, tengok2 la sama dia punya term and condition.....benda ni bukan leyh main2.....bukan macam nak buat account yahoo or FB, maen tick ja kat ruangan term n condition tuu....huhu...so, pandai2 la ye korang memilih apa yg trbaik....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...