Kesan Drama Tuan Anas Mikael | Cik Siti

Thursday 3 December 2015

Kesan Drama Tuan Anas Mikael

Assalamualaikum


Lately ni aku banyak post pasal Drama Tuan Anas Mikael ja. Kenapa? Sebab aku peminat Aaron Aziz. Nasib baik dia dah kahwin. Kalau tak, memang berangan ja la kerja aku nanti. Hahaha.

Aku post sebab untuk simpanan aku dan jugak untuk menyenangkan korang yang tak dapat ikut kat TV. Mungkin korang student and tak ada TV and Astro. Sebab aku dah rasa dah perasaan tu. Memang tunggu tengok online je la.

Drama Tuan Anas Mikael ni mula pukul 10 malam sampai 11 malam. So, start dari pukul 11 malam, aku dah terpacak depan laptop then buka website yang diaorang upload Drama tu. Setiap 5 minit akan refresh. Sampai la pukul 12 tengah malam. Baru la diaorang upload. Punya la aku nak jadi yang terawal post Drama Tuan Anas Mikael semua episode.

Tapi tadi aku ada la terbaca Chat Box kat website Drama Tuan Anas Mikael tu.


Memang laju ja berjalan chat box tu. Kiranya setiap kali refresh, ada la yang baru. Pastu aku tertarik pasal "hana comment". Gambar pocong dia bagi. Hahhaha. Kalau korang tengok kat website tu, pocong tu ke kiri and kanan. Sampai macam tu sekali la orang dok tunggu admin upload Drama Tuan Anas Mikael.

Jadi kerja pulak dok refresh website tu. Bukan setakat aku ja. Ramai lagi aih yang dok buat macam tu. Hahaha.

Memang Drama Tuan Anas Mikael ni memberi kesan yang mendalam kot pada ramai orang. Sebab apa? Sebab Aaron Aziz handsome....opsssss....kbai



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...