groups untuk mengiklankan produk | Cik Siti

Sunday 14 April 2013

groups untuk mengiklankan produk

assalamualaikum....

seperti sedia maklum...aku ada jual beberapa produk....dulu Daiso charcoal mask....sekarang bergiat aktif dengan jualan Pure Marine Collagen.....

yes aku selalu promosikan produk2 ni dalam blog aku....boleh dikatakan 99% la....then ping entry dekat groups blogger....for sure la kurang sambutan sikit...sebab tuu group blogger...bukan group untuk jual beli....tapi tak kesah la...asalkan ada orang tau yang aku ni menjual PMC dan juga sabun PMC...

teringin jugak nak letak iklan dekat group jual beli online, or borong dekat FB tuu....tapikan...
hurm....kebanyakan (or maybe boleh dikategorikan semua) group jual beli dekat FB tuu kena ada ID, sebelum mengiklankan produk....

aku bukan nak kata la...tapi kena kata jugak la kan....syarat untuk dapatkan ID tu, kena add sekurang kurangnya 100 orang masuk dalam group tu...(ada jugak yang suh add 20 orang)...ni boleh gagah lagi la....tapi kebanyakan orang tak suka kita add dia masuk group2 macam ni...dia tak minat....pernah jadi tak kat korang, member invite masuk group yang korang tak minat? apa perasaan korang? kalau sorang or satu group tak pa la dia invite...ni sampai 5 groups...ada rasa annoying dak?????


ada satu group ni, letak syarat sampai RM30 kena bayar untuk dapatkan ID...aku macam, WTH! ko bukannya buat review pun pasal produk aku tuu...nak mintak RM30.....tuu bagi aku la...apa yang aku rasa...sebab macam tak logik ja kot, nak kena bayar sampai RM30....


pernah dak ada pengalaman macam aku ni ha? kot la korang pun ada iklankan produk korang kat group2 ni....


nak beli sabun PMC? lihat SINI

2 comments:

  1. depa tahu duit je.. benda boleh bg free pun

    ReplyDelete
  2. aku tak jual pape, jadi aku tak adalah pengalam macam tu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...