need ur help please | Cik Siti

Tuesday 13 November 2012

need ur help please

assalamualaikum....

yes, i need ur help....

1 - aku terasa nak tukar link blog and also nama blog....agak-agak la kan, ada cara yang paling simple tak? sebab kalau nak tukar semua tuu, kena la tukar kat nuffnang jugak.....then, follower aku cam mana??? nanti diaorang tak tau aku punya link.....nanti aku ja yang ada link diaorang.....(optional)

2 - blog aku ni da terlalu lama tak tukar baju.....aku yang buka blog ni kadang-kadang pun da tak lalu nak tengok....rasanya da setahun kot -_-" .....agak-agak, ada tak yang nak buatkan baju untuk blog aku ni??? aku nak maintainkan ke 'simple' an blog aku ni....tak mau berat2.....lagi satu, aku tak mau the main color of my blog PINK....serious aku tak mau.....(tuu pun kalau ada orang sudi nak tolong buat dengan free la) <----gedik ja kau cik siti, letak font besar2, nak bagi orang nampak la tuu

sebagai balasan kepada orang yang tolong buat baju blog aku tuu, aku akan letakkan blog dia kat ruangan iklan aku tuu selama sebulan....

deal??

mesti la ada give and take....mana boleh give ja ye dak....


ermmm...tu ja kot..... (eleh, buat title gempak...tapi benda ni ja yang kau nak kitaorang tolong <--- ni mesti ayat korang)

1 comment:

  1. eh, jgn tukar URL. memang nanti follower yg cik siti ada sekarang ni tak dapat nk dtg blog cik siti lg sbb cik siti dah tukar URL. FD dah pena trkena mcm tu. bab nak edit blog tu, cer cari kat mana2 blogger yg ada offer. paling murah rasanya RM5 untuk edit blog

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...