sekolah cik siti fatimah | Cik Siti

Thursday 13 September 2012

sekolah cik siti fatimah

assalamualaikum...

ce tengok pic kat bawah ni....


ni adalah antara keywords yang TERLEKAT kat blog aku....

tetiba ada pulak sekolah cik siti fatimah...
sejak bila aku buat sekolah ni?? ka aku ni ada penyakit amnesia yang tak ingat aku ada sekolah sendiri...
untung la kan aku ni...ada sekolaah sendiri....ahaks....XD

maybe diaorang nak cari sekolah tun fatimah yang kat Johor tuu kot....
pastu aku yang kena tempias.....sebab nama aku Fatimah....

tetiba bangga plak sebab nama Siti Fatimah ni senang orang ingat dan ramai orang tau.....hehehheheheh


p/s : berdasarkan entry aku semalam "langit tak selalu cerah" lepas aku tulis entry tuu, terus aku dengar guruh....then kul 1 pagi (kalau tak silap la) hujan lebat gila.....
then, sekarang pun hujan lagi....Alhamdulillah...memang da lama kot tak hujan macam ni...sejuk sikit rumah...kalau tak, memang terasa bahang nya sampaikan nak duduk ja dalam toilet dan bermandi manda....boleh jugak buat air terjun toilet aku ni...hahhaha sila jangan jeles.....

7 comments:

  1. wah, bestnye dpt bukak skolah sendiri.. kui kui kui

    ReplyDelete
  2. bleh dah tu bukak btol2 skolah tu. hahaha

    ReplyDelete
  3. hahahah sekolah cik ct huhuhuhu nak ada keja kosong takk???huhuhu

    ReplyDelete
  4. hehe..ok la tuh..tetiba ada skolah..layan jaa sis

    ReplyDelete
  5. hahah..cik siti kena jadi pengetua la pasni sebab dah ada sekolah sendiri.

    ReplyDelete
  6. Kat mana sekolah tu ye agak-agaknya :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...