baucer buku RM200 | Cik Siti

Thursday 5 January 2012

baucer buku RM200

assalamualaikum and a very good evening....
aku tengok ramai ja yang search pasal baucer buku ni.....sorry u guys...aku pun belum dapat lagi apa2 info terbaru pasal benda ni.....korang mesti tertanya tanya kedai buku mana yang terpilih.....itu pun aku tak tau lagi......but, hopefully la kedai buku tuu memang jual buku2 yang kita nak beli nanti.....if not, baucer itu adalah sia sia.......hurm....nanti apa2 info pasal benda ni aku akan update kat blog ni k......actually aku pun tak dapat lagi baucer tuu.....sebab aku ni tgh cuti mid sem....so maybe next week kot baru dapat....sebab diaorang cakap januari 2012 akan dapat....and hopefully tak terlambat la untuk aku beli buku.....FINAL march ni.....huhu :'(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...