Calla Lily Pastry Boutique | Cik Siti

Saturday 28 March 2015

Calla Lily Pastry Boutique

Assalamualaikum

Mesti ada yang terkejutkan lately ni www.ciksiti.com post entry semua in English. Hoho. Bukan nak test market ka apa ka. Tu semua entry assignment English. Malas nak buat blog baru punya pasal. So, masukkan ja dalam blog ni. =_="


Ada yang dah tau, and ada yang belum tau pasal Calla Lily Pastry Boutique ni. So now, let me introduce you to Calla Lily Pastry Boutique. CL Pastry Boutique ni terbentuk dah 3 bulan dah. Sejak aku study kat Alor Setar lagi.

Ramai yang keliru dengan mengatakan CL Pastry Boutique ni adalah butik pakaian. Al maklumlah, sekarang ni banyak sangat butik2 pakaian yang naik bagai cendawan selepas hujan.

Dan ramai jugak yang beranggapan CL Pastry Boutique ni adalah sebuah kedai.



Semuanya salah. CL Pastry Boutique mengambil pelbagai jenis barangan pastry daripada vendor-vendor di utara ni. Contoh produk-produk yang ada, Puding Sedut, Indulgence cake, Red Velvet, cheesekut ang many more.

Sesuai dengan namanya, Pastry Boutique, semua yang dijual hanyalah pastry. Kami menyewa tempat di sebuah Kafe. So, itu bukanlah cafe kami.

Misi aku adalah untuk menjadi one stop center untuk produk2 pastry ni. Kiranya, kalau ada butik2 atau kafe2 yang ingin membuat pastry corner, boleh lah dapatkan khidmat daripada kami.

For more info, please visit our page HERE

That's why la aku dah jarang sangat-sangat update entry ni.

Nanti sambung lagi. Salam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...